هاست چیست ؟

هاست چیست ؟ هاست در لغت معنای میزبان می دهد و قسمتی از سرور است. در واقع هر سرور به چند بخش تقسیم شده و به هر بخش هاست می گویند. اطلاعات سایت روی این قسمت قرار می گیرد. در فضای Host عکس ها، صفحه های وب سایت و انواع فایل ها قرار می گیرند. Host حکم مغازه ای برای نمایش محصولات است که مشتریان با ثبت آدرس سایت شما، هر لحظه که بخواهند می توانند به آن مراجعه کنند.

چگونه اکانت هک شده اینستاگرام را بازگردانی کنیم؟

اگر فکر می کنید که اکانت اینستاگرام شما هک شده است یا مشکوک هستید که ممکن است پیج اینستاگرامی‌تان به خطر بیفتد، می توانید از راهنمای قرار گرفته شده در این بخش استفاده داشته باشید تا بتوانید اکانت هک شده اینستاگرام خود را بازگردانی کنید.

مرحله ۱: ایمیل خود را بررسی کنید. احتمالا از طرف اینستاگرام یک ایمیل برای شما ارسال شده است.

اگر ایمیلی از اینستاگرام دریافت کرده اید که در آن به شما اطلاع داده شده است، آدس ایمیلی که بر روی اکانتتان ست شده تغییر کرده است، ممکن است بتوانید این کار را با استفاده از گزینه “Revert this change” در آن ایمیل اجازه ندهید که پیج شما هک شود. به این شکل، ایمیل جدیدی که احتمالا هکر بر روی حساب شما ست کرده است، تغییر خواهد یافت. ایمیل دریافتی از آدرس ایمیل security@mail.instagram.com است.

مرحله ۲: درخواست لینک ورود از اینستاگرام

اگر به جز ایمیل، اطلاعات اضافی دیگری نیز همچون پسوردها تغییر کرده است، باید از اینستاگرام درخواست لینک ورود کنید. در ادامه نحوه انجام این کار آمده است:

در صفحه ورود به سیستم، روی «Forgot password» (برای دستگاه های iOS) یا «Get help logging in» (برای دستگاه های اندروید) ضربه بزنید.

در ادامه شما به صفحه دیگری برخورد خواهید کرد که به این شرح است:

  •  برای آی او اس ?Trouble Logging In
  •  برای اندروید Login help

حالا کافی است که بر روی Send Login Link برای آی او اس یا Next برای اندروید کلیک کرده و سپس دستورالعمل‌ های قرار گرفته در آن صفحه را دنبال کنید. در ادامه می توانید یک آدرس ایمیل امن وارد کنید که فقط شما می توانید به آن دسترسی داشته باشید. هنگامی که درخواست خود را ارسال کردید، منتظر ایمیلی از اینستاگرام که حاوی دستورالعمل های مراحل بعدی است، باشید.

میخوای مدیریت پیج اینستاگرام رو یادبگیری اینجا کلیک کن

مرحله سوم: درخواست کد امنیتی یا پشتیبانی از اینستاگرام

اگر با انجام مراحل بالا نمی توانید اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنید، می توانید هک شدن اکانت اینستاگرام را گزارش دهید. بر روی لینک صفحه «Help Us Recover Your Account» کلیک کنید. این بار به جای درخواست کد امنیتی، لازم است که گزینه “I can’t access this email or phone number” را انتخاب کنید. در صفحه بعد، فرم را با مشخصات حساب خود پر کنید، باید گزینه “My account was hacked” را انتخاب کرده و روی “Request Support” کلیک کنید.